Język:
Waluta:

FAQ

Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań oraz nasze odpowiedzi.

1. Złożyłem zamówienie, chciałbym coś domówić?
Proszę złożyć drugie zamówienie z opcją odbiór osobisty (system nie naliczy kosztów wysyłki), w uwagach do tego zamówienia prosimy o wpisanie z jakim nr zamówienia mamy je połączyć.
2. Złożyłem zamówienie, po domówieniu oba zamówienia przekroczą kwotę 300zł, czy muszę płacić za koszt wysyłki?
Nie, koszt wysyłki odliczymy w przypadku przedpłaty, kiedy równowartość towarów przekroczy tę kwotę, ewentualną nadpłatę zwrócimy na konto z którego Pan płacił, ewentualnie poprzez Payu, Paypal, jeśli taki był sposób zapłaty.
3. Podane zostały błędne dane do wysyłki, mogę je zmienić?
Tak, prosimy wysłać w odpowiedzi na złożone zamówienie maila z informacją zawierającą prawidłowe dane.
4. Co znaczą oznaczenia statusów zamówień?
  1. Przyjęto do realizacji- Twoje zamówienie zostało przyjęte,
  2. Zrealizowane – Zamówienie zostało spakowane i czeka na odbiór przez kuriera, zazwyczaj jest ono odebrane w przeciągu 24 godz.
  3. Anulowane – w przypadku braku płatności i jakiejkolwiek odpowiedzi na maila z przypomnieniem jest ono anulowane w przeciągu 10-14 dni.
5. Przesyłka zawiera niewłaściwy produkt, kolor. Co mam zrobić?
Proszę sprawdzić czy produkt zgadza się z dowodem zakupu, później ze złożonym zamówieniem. Jeśli jest niezgodny prosimy o podesłanie nam zdjęcia z otrzymanym produktem wraz z krótką informacją na maila.

Newsletter

Podaj swój e-mail, a nie ominą Cię promocje, rabaty oraz informacje o nowościach w naszej ofercie.

Nasze marki