Skórzana kierownica to najszybciej zużywający się element samochodowej tapicerki. Nawet nie wyobrażacie sobie w jak prosty sposób można sobie z tym poradzić :)

Kluczowe produkty (przykład I):

  1. CZYSZCZENIE, ODTŁUSZCZENIE – Mydło Avel lub Renomat Saphir (uwaga na zapach tego drugiego)
  2. REKOLORYZACJA  – Renovating Cream Saphir lub Juvacuir Saphir

Kluczowe produkty i sposób postępowania (przykład II by Mariusz Słowiński):

  1. Myjemy Mydłem Avel – odtłuszcza również dobrze, kilka razy najlepiej ostrą stroną gąbki do zmywania, brud zbieramy ściereczką
  2. Koniecznie używamy zmywacza Decapant Saphir, dwa razy
  3. Szlifujemy papierem ściernym wodnym 320
  4. Przecieramy raz jeszcze zmywaczem
  5. Malujemy Kremem do Renowacji Saphir 25ml lub żywicą Juvacuir Saphir ( mają bardzo dobrą przyczepność) kładziemy 3  cienkie warstwy każdą podsuszając suszarką
  6. Czekamy co najmniej 10 minut i moim zdaniem koniecznie kładziemy/malujemy 3 warstwami Lakieru Tarrago Mat. Jeśli mamy aerograf trzecią warstwę kładziemy natryskiem-wyrównuje optycznie powierzchnię, wszelkie smugi znikną
  7. Czekamy 24 godziny, do lakieru nie ma dodatkowych utwardzaczy, więc odczekajmy tyle
  8. Lakier jest wodny więc przynajmniej przez tydzień nie myjemy!!! niczym kierownicy – lakier oddaje wodę, powłoka nabiera ostatecznego wyglądu

Raz na 3 miesiące trzeba kierownicę konserwować odpowiednim środkiem.

Źródła:
http://www.wbutach.pl/topic/2511-renowacja-kierownicy
https://www.facebook.com/PracowniaRenowacjiSkory

Na koniec charakterystyka i przedstawienie kluczowych produktów przy tego typu pracach:

katalog01_560_mydło
katalog02_560_renovating_cream
katalog03_560_juvacuir